PLAZAS KUNDESERVICE

Hos Plaza Ure & Smykker gør vi alt, for at alle vores kunder får den bedst mulige kundeservice.

Nedenfor har vi samlet de
mest almindelige spørgsmål fra vores kunder.

Kan du stadig ikke finde svar på dit spørgsmål? Så vil vi hellere end gerne hjælpe dig på enten chat, mail eller telefon:

Vi sidder klar på chatten alle hverdage ml. 09:00 - 16:00

-

Du kan altid skrive til os på nedenstående mail, og så svarer vi tilbage indenfor 24 timer på alle hverdage.

kundeservice@plaza.dk

-

Du kan ringe til os på nedenstående nummer. Vi sidder klar på telefonerne alle hverdage ml. 09:00 - 15:00


+ 45 40 20 68 00

FAQ

Mest stillede spørgsmål

1. Er min ordre afsendt?

Er den vare, du har bestilt på lager, vil din ordre blive afsendt inden for 1-2 hverdage. Hvis varen ikke er på lager, vil leveringstiden være 5-10 hverdage.

Når din ordre afsendes, modtager du en e-mail med dine forsendelsesoplysninger, så du hurtigt og let kan spore din pakke via dit track n' trace-nummer hos PostNord.

2. Hvor lang er leveringstiden?

Er vare på lager, kan du normalt forvente at modtage din ordre inden for 1-3 hverdage. Hvis varen ikke er på lager, kan leveringstiden være op til 10 hverdage.

3. Hvor lang er min returfrist?

Hos PLAZA har du 100 dages fuld bytte- og returret* såfremt der er byttemærke på varen eller kvitteringen medbringes.

Varen skal være ubrugt og returneres i original og intakt emballage.

OBS! Specialbestillinger og tilpassede varer byttes og returneres ikke.

*Varer nedsat med 50% eller mere, byttes og returneres i 14 dage.

*Produkter købt gennem vores Facebook Live har 14 dages fortrydelses- og returret.

4. Hvor ligger Jeres fysiske butikker?

Vores butikker er fordelt rundt om i hele Danmark. Du kan finde de præcise lokationer på vores 11 butikker her.

5. Hvordan sender jeg en vare retur?

Har du brug for at sende en vare retur, skal du sende varen til:

Plaza Ure & Smykker A/S
Att: Webretur
Sankt Peders Stræde 28C, 1. sal
1453 København K

Du kan med fordel medsende den returneringsformular, der fulgte med i din pakke. Her kan du angive årsagen til din returnering. Du afholder selv de omkostninger der må være i forbindelse med din retur. Vi har sørget for nem returnering og vedlægger altid en returlabel, du kan vælge at bruge. Bruger du vores returlabel, fratrækker vi 39,- i returfragt.


Bemærk venligst, vi kun modtager pakker sendt med PostNord eller GLS direkte til vores adresse.

6. Reklamation

Har du modtaget en defekt vare, eller er varen gået i stykker inden for den 2-årige reklamationsperiode, kan du enten henvende dig i en af vores fysiske butikker eller sende varen ind til vores webshop. Er fejlen vores, sender vi en returlabel til dig, så du kan sende varen retur omkostningsfrit. Kontakt os da på mail kundeservice@plaza.dk.

Varen skal sendes til:

Plaza Ure & Smykker A/S
Att: Webretur
Sankt Peders Stræde 28C, 1. sal
1453 København K


Bemærk venligst, vi kun modtager pakker sendt med PostNord eller GLS direkte til vores adresse.

7. Kan jeg bytte og/eller returnere min onlineordre i en fysisk butik?

Du kan bytte en vare købt på Plaza.dk i alle vores fysiske butikker, så længe den returneres i original emballage samt i den stand du modtog varen. Medbring blot den ordrekvittering, som du fik tilsendt på mail, da du lagde din ordre på plaza.dk.

*Specialbestillinger og tilpassede varer byttes og returneres ikke.

Varer nedsat med 50% eller mere, byttes og returneres i 14 dage.

8. Kan jeg få pengene tilbage hvis jeg fortryder mit køb?

Hos PLAZA Ure & Smykker har du 100 dages fuldbytte- og returret. Fortryder du dit køb, skal du underrette os herom senest 14 dage efter, du modtager varen. Varen skal returneres i samme stand og mængde, som den er modtaget.

Du afholder selv de omkostninger der må være i forbindelse med din retursending. Du kan desuden fortryde dit køb ved at nægte modtagelse af din pakke.

*Specialbestillinger og tilpassede varer byttes og returneres ikke (eksempelvis ure med justerede lænker og graverede smykker)

Returadresse:

Plaza Ure & Smykker A/S
Att: Webretur
Sankt Peders Stræde 28C, 1. sal
1453 København K

Ved et fortrudt køb refunderes varen/varernes beløb. Fragt refunderes ikke. Beløbet refunderes til det kreditkort, der blev benyttet til købet. Tilbageførslen kan tage op til 10 hverdage.

Læs mere under vores returbetingelser.

9. Kan jeg få mine penge tilbage ved en reklamation?

Modtager du en vare med fejl eller mangler, skal du påberåbe disse inden 2 måneder efter, fejlen er opdaget. Desuden skal du rette henvendelse til os og fremvise en kvittering for købet. Som forbruger kan du vælge, om du ønsker varen repareret, byttet eller pengene retur.

Er reklamationen berettiget, betaler vi returomkostningerne ved at sende dig en returlabel. Kontakt os på kundeservice@plaza.dk for at få tilsendt en label.

Læs mere under vores handelsbetingelser.

10. Kan jeg anvende Scalepoint online?

Hos Plaza.dk kan du anvende dit Scalepointbevis. Du skal blot notere din værdikode i kommentarfeltet. Bemærk venligst at du skal indtaste dine kortoplysninger for at gennemføre dit køb.

Varer købt med et scalepointbevis kan byttes i 30 dage til en anden vare eller til et tilgodebevis.

OBS! Scalepointbevis kan ikke anvendes på nedsatte varer, auktionsvarer og kan ikke kombineres med rabatkoder.

Vi tilbyder følgende

Services

Læs mere nedenfor.

PLAZA Butik

RETAIL

Find din nærmeste PLAZA

Udforsk vores 11 fysiske butikker nedenfor.

GÅ TIL BUTIKSOVERSIGT