Prismatch i PLAZA
I PLAZA har vi selvfølgelig prismatch. Det vil sige, at vi matcher prisen på alle* vores varer, hvis du finder en identisk vare billigere hos en anden dansk leverandør/forhandler. Hos os holder vi skarpt øje med priserne ude hos vores konkurrenter, for at sikre du i PLAZA altid kan få varerne til de bedste priser. Skulle det, ikke desto mindre, være sådan at du har fundet en vare billigere hos en konkurrent end den står til hos os så er du mere end velkommen til at skrive eller ringe til os.
For at få prismatch skal du kunne dokumentere, at den anden forhandlers pris er lavere end vores (f.eks. med bon, annonce eller andet salgsmateriale). Fremvis dokumentationen i vores butikker for at få pengene tilbage. Dokumentationen skal fremvises på købsdagen.
GENERELLE BETINGELSER OG VILKÅR
Vi matcher prisen til alle* danske butikker, med og uden, webshops som er dokumenteret autoriseret forhandler og har dansk CVR-nummer.
Prismatch omfatter ikke serviceydelser som levering, porto, ekspedition osv. Prismatch omfatter ikke køb af guldbarre, salg af brugt guld eller anden form for handel med guld, der ikke er forarbejdet som et smykke eller ur.
- Afledte rabatter, f.eks. bonusoptjening og medlemsrabatter er ikke omfattet af prismatch.
- Gælder ikke Garmin eller på guldbarre/investeringsguld
- Prismatch gælder ikke ved eventuel opgradering i forskellige ombytningsserier.
Prismatch kan opfyldes:
- Hvis den anden forhandlers kan dokumenteres, enten via link til den danske* forhandlers hjemmeside, eller via screenshot fra den respektive hjemmeside.
- Hvis varen er på lager i den webshop eller butik, som der prismatches mod på det tidspunkt, hvor prismatch ønskes.
- Hvis de generelle betingelser og vilkår listet ovenfor også er opfyldt
Prismatch kan ikke opfyldes hvis:
- Varen er på kampagne-/specialtilbud, som det kræver en speciel indsats at opnå, såsom kø-, time- og dagstilbud.
- Produktet der ønskes prismatchet er fra enten Garmin eller Valcambi Suisse
- Hvis produktet ønskes kombineret med andre tilbud. Hvis vi har en kampagne, fx spar 20% på en vare, kan du ikke bruge prismatch og få yderligere reduktion i prisen. Du må derfor som kunde vælge mellem kampagnen eller prismatch.
*PLAZA forbeholder sig retten til at foretage ændringer i disse betingelser og vilkår til enhver tid. Der er enkelte domæner som vi forbeholder os retten til at afvise et prismatch imod, selvom det er en forhandler med dansk CVR-nummer, hvilket blandt andet kan træde i kraft hvis en forhandler/domæne ikke er autoriseret forhandler.
Hvad hvis jeg allerede har købt varen (enten fysisk eller online) og opdager at prisen er billigere et andet sted?
- Findes varen samme dag billigere i en anden butik/webshop, refunderer vi forskellen i pris, eller vi matcher den lavere og dokumenterede pris, såfremt den lever op til betingelserne for prismatch. Dette kan du udnytte i op til 10 hverdage fra købstidspunktet, såfremt det lever op til vilkår og betingelser listet ovenfor.
Særlig info vedrørende vores fysiske butikker:
Alle vores priser i webshoppen er angivet i danske kroner og er alle inklusiv moms.
Hvis en pris, grundet interne fejl, ikke er opdateret og rettet til på www.plaza.dk, vil den korrekte pris dog stadig gælde. I tilfælde af sådanne fejl har du altid retten til at annullere ordren uden omkostninger for dig.
Skulle du som kunde opleve og/eller opdage at prisen er forskellige online vs. i vores fysiske butikker,forpligter vi os som kæde til, altid at prismatche internt mellem webshoppen og vores fysiske butikker. Eventuelle fragtomkostninger vil tillægges online, men der vil ikke pålægges yderligere gebyrer.